środa, 18 marca 2015

Zdolny Piosenkarz

 Zdolny Piosenkarz.

-Pewnego dnia rano obudziłem się a w radiu leciała moja ulubiona piosenka nic dziwnego bo ją bardzo lubię słuchać zawsze rano gdy się obudzę,to taki znak że trzeba wstać i się ogarnąć ze snu,
bo nikt przecież za mnie dnia nie ogarnie.
-Ktoś nagle zadzwonił do mnie z wytwórni że chcą nagrać ze mną teledysk
-bez wahania zgodziłem się i przyjąłem propozycję.Logan mówi głos w słuchawce, ty masz talent tak mam talent chcemy wykorzystać twój wokal oraz ciebie do teledysku (bez wahania się zgodziłem)
-A z kim mam śpiewać ? Miałbyś zaśpiewać w duecie z Arianą Grande- o wspaniale to będzie
dla mnie wielka przygoda ponieważ nie miałem jeszcze okazji się sprawdzić jeszcze a państwo docenili moje starania.
-Mamy nadzieję że współpraca z Arianą przyniesie wiele owoców !
-Też mam taką nadzieję !
-Rozłączył się.
Logan uradowany wieścią o tym że ma wystąpić w teledysku idzie się spotkać z przyjacielem Kendallem.O cześć Kendall ! no cześć co ty taki wesoły od rana jak byś zobaczył nie wiadomo co ?
- A no wiesz dostałem angaż i to nie byle jaki w teledysku u boku Ariany Grande uwierzysz !
-Wow gratulacje Logan nie wiedziałem że tak daleko zajdziesz i zobaczą cię i docenią , ja też nie sądziłem o tym.
-Dzięki za wsparcie Kendall jutro mam nagranie do teledysku z Arianą muszę się przygotować no na razie to się zdzwonimy.
-Logan wrócił do domu i podekscytowany jutrzejszym dniem wskoczył pod prysznic żeby się odświeżyć.
-Następnego dnia rano obudził się wypoczęty i gotowy do działania wiedział że dziś ten wielki dzień
nagrywania teledysku z Arianą.No to dziś ten wielki dzień będzie świetnie.
-W drodze do studia nagraniowego do teledysku. No jesteś wreszcie Logan -mówi zniecierpliwiony
reżyser teledysku,no jestem możemy zaczynać kręcić -Zauważył Arianę -Cześć jestem Logan no cześć mamy podobno kręcić razem teledysk tak ? - no tak tak.No to super.to do roboty i nie przypatruj mi się tak.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz